a gyertya lángja fölött húzogatom a tenyerem a távolságtól függően éget vagy melegít keresem a helyet ahol már nem lehet eldönteni jó-e vagy fáj a vérerek állapotától is függhet vagy hogy van-e idegvégződés épp az érintett helyen
meg van hogy jó ha fáj egy kicsit vagy épp nagyon ha közelebb húzódok hozzád mégis
fellobbanok ha elmész hamu leszek por korom a testeden nem akarod félsz hogy nyomot hagyok a bőrödön az én tüzem megéget gyertya és tenyér vagyunk melyik melyik
*
tábortűz valahol a bakonyban csak mi vagyunk ketten
meg a gyuriék rég halottak már akkor még igencsak
elevenek nappal gombát szedtünk a húsokat a
férfiak még előző nap előkészítették csak sütni kelljen
serceg a zsír ahogy a hamuba csöppen nyársak
forognak a pálinkásüveg körbejár az elfojtott láng
fellobban a két férfi meztelen felsőtesttel rakja a tüzet
egyre magasabbra izzadt kormos bőrükre száraz ágak
karcolnak véres nyomokat közelebb hajoltam
szempillám lepörkölődött a bőröm égett nem
bántam hogy a szikrák felfejtik a legszebb pulóverem
később levettem egy katonai sátorban aludtunk
összebújva mellettünk a gyuri hortyogott
két kovács között aludtam
*
tűzrőlpattant nő a felesége sokszor megcsalta a gyurit
mert öreg volt lassú és pocakos az én férjemmel is aki
akkor még nem volt öreg és lassú és pocakos aznap
éjjel ketten feküdtünk közöttük a gyuri meg én
Somogyi Aranka 
Szerző: Somogyi Aranka  2010.05.09. 20:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajtukanyar.blog.hu/api/trackback/id/tr241986808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása