volt az úttörőségben valami szexi
a tornateremben minden ünnepélyen
kecsesen dőltem ki a sorból a
huszadik perc táján az internacionálét
már a vöröskeresztes részlegben
hallgattam rendi laci ápoló karja közt
aki nyolcadikos volt
 
banánfagyit vett egyszer nekem a budafoki úti maszek
cukrászdában három nyomattal nem szeretem a
gyümölcsfagyit különösen a banánt utálom udvariasan
nyaltam a karinthy frigyes út huszonháromig
 
*
 
kamaraerdőn voltak a májuselsejék
a tűző napon hamarabb összeestem
tíz perc múlva már ott feküdtem az elsősegély
sátor ponyvája alatt
 
a honvédelmi napok az végképp betett piros nyakkendőben pucsítottunk a
lajhármászást figyelő megfigyelők előtt hogy hiba nélkül áthaladjunk az ellenőrzési
pontokon gyűlöltem lehetőleg még előbb elájultam
 
*
 
egyszer csak már én is megfigyelő vagyok ifivezető egy katonával együtt pontoztuk
az erdő közepén az előttünk elhaladó úttörőőrsöket a kérdéseket gyorsan tettük fel
menjenek már és amikor egyedül maradtunk nem szóltunk jó volt együtt lenni ott
 
az állomásra valahogy becsempésztek néhány sört a katonák belenyaltam az üvegébe
fejünkbe szállt már épp megoldódott volna minden de szóltak hogy vége kamaraerdőtől
a móriczig zsúfolódtunk a távolsági buszon három lány egy kétszemélyes helyen az
ülések közötti részen a katonák 
 
*
 
pont mellettem állt rajtam az az ujjatlan zöldfehér felső nem beszéltünk nem is
tudtunk volna a karomhoz ért valami kemény talán még nem is volt soha nővel
felülről beláthatott a kivágásomba nem szóltam senkihez a lányok azt hitték megint
rosszul vagyok pedig csak csukott szemmel igyekeztem a vállamat minél közelebb
tolni
 
a katonák szálljanak le szóltak
megálltunk a laktanya előtt
ahogy ezt írom feláll a karomon a szőr
Szerző: Somogyi Aranka  2010.07.19. 13:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajtukanyar.blog.hu/api/trackback/id/tr962160952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása