frici bácsi csinálta az első cipőm az elite ortopéd cipőszövetkezetnél
ilyen pici lábra nem volt még cipő csehszlovákiában sem ahonnan
később anyám a melltartójában csempészte át az apró bőrcipőket
 
*
 
túl korán kezdtem járni a nagy barna politúros ebédlőasztal alatt fejhajtás nélkül sétáltam át
 
*
 
vera mama férje volt frici bácsi nagy papucs de kihasználva
jól fizető pozicióját az elite ortopéd cipőszövetkezetnél vígan
kefélgette a nagynénémet aki ezáltal pénztáros lett az elite
ortopéd cipőszövetezetnél
 
gyakran jártunk oda a nagymamám meg én irigyeltem a
nagynénémet szép barna asszony arany fülbevalókkal
trónolt az üvegkalitkában az elite ortopéd cipőszövetkezetnél
néha bemehettem én is mögötte négy öt férfi duzzadó
izmokkal kalapáccsal ajkuk között szeggel
akkor még elit volt a csináltatott cipő
 
*
 
az első körömcipőmet az endékából csempésztük át véresre
törte a sarkamat mire kigyalogoltam lipcse központjából a népek
csatája emlékmű elé megfelelően elkopott hiába nézte
a fakó egyenruhás határőr nem talált
használtságában hibát ügyesen félretapostam
 
*
 
az első két bekezdést anyámtól tudom ő az egyetlen aki emlékszik milyen voltam ha emlékszik
Szerző: Somogyi Aranka  2010.07.19. 13:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajtukanyar.blog.hu/api/trackback/id/tr542160957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása