ezerkilencszáznyolcvanhét szeptember hatodikán fogantam. vagy hetedikén. de a hatos számot jobbanszeretem. fenetudja miért, talán mert a hetedik azmár pihenőnap. azmár nemérvényes. de hiába nem, ha szükségvan rá, hogy elkezdődhessen minden. bármi. hatodikán fogantam, ésmégis megszülettem már május harmincadikán. nembírtam tovább ezek szerint odabenn. ikrek vagyok, sosebírtam a változatlanságot. mindig kell történniük a dolgoknak körülöttem. százhelyre menni, ötvenemberrel találkozni, sokatsokatsokat élni és folyamatosan. de minek. egyszercsak rájössz mennyire semmiértelme a változatosságnak. ésakkor próbálod máshogy csinálni. de hogy. hogykell újrakezdeni bármit is, amikor nemértem miabaj az eddigivel. miabaj velem.
jó vagy így. én ígyszeretlek. én ezt a mindigvidám arcodat szeretem.
de én nem. elégmár a mindigvidámfelszínesboldog életből. nemboldog. nemvidám. csakfelszínes. nemőszinte. csak hogykell őszintének lenni bárkivel is, amikor ezígy megfelel szintemindenkinek. csak nekem nem. miabaj velem.
semmi.
dedede. valami nemstimmel. és nemaz, hogy előbb születtem, mint kellettvolna. nemisaz, hogy az unokaöcsém meg pont aznap született, amikorra engem vártak. helyettem született meg akkor. persze azislehet, hogy az enyémet rosszul számolták ki. nemis június tizenötödikén, hanem tényleg május harmincadikán kellett születnem. kidöntiel. ésegyáltalán ez mennyire befolyásol bármiben. kitérdekel mikor születtem. ésmégis szeretem azt a napot. sokkaljobban, mint a többit. vagyépp utálom. közömbös nem marad. mert akkor változottmeg minden először. és eztmég biztosan látom. a többiváltozást már nemtudom annyira számontartani. a napját mármint.
mikor esettki az elsőfogam. mikor nőttki az első. mikortól számít kinőttnek. már kéthete fáj mikor egyszercsak kibújik. mint egy csíra a földből. vajon a földnek is fáj. mikor mondtamki az elsőszót. az első értelmeset. miszámít értelmesnek. mikor vágtákle először a hajam. mikor ütöttem be magam először úgy, hogy vérzett is. mikor ettem először anyatejen kívül mástis. mikortól nemkaptam többé anyatejet. mikor szakadtamel végleg anyámtól. van egyáltalán ilyenpillanat. mikormikormikor.
fogalmamsincs. vagymert nememlékszem, vagymert nemakarok emlékezni. példáulhogy márciusötödikén vesztettem el a szüzességem. majdnem hatodikán. meghogy áprilishuszonötödikén aludtam együtt először férfival. majdnem hat megint. egymásikkal, mintakivel először voltam. egymásikkal, mintaki igazából kell. januárnyolcadikán csókolóztam először. egyfiúval. meg egy lánnyal. ezekre a dátumokra nemakarok emlékezni. mert kinek tudnám elmondani. kivel lehetne ezeket ünnepelni. minek egyáltalán. miért olyanfontos ez.
miért fontosak a változások.
miértakarok folyamatosan változni. miabaj velem.

Kupa Julcsi

Szerző: csig  2010.05.09. 21:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajtukanyar.blog.hu/api/trackback/id/tr991986899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása